9. 5. 2009

Dnes jsem po dlouhé době narazila na CD s fotkama, které jsem vyfotila během cesty po americe, kterou jsem podnikla na závěr mého školního roku tamtéž. Úplně se mi zatajil dech- jak jsem mohla na tu krásu zapomenout?

Procestovala jsem skrz na skrz asi 10 amerických států, bohužel jsem to musela stihnout během tří týdnů, takže bylo těžké to vše tak rychle vstřebat. Během těch dní jsem se dostala z pouště do vysokých zasněžených hor. Z jara jsem se dostala do horoucího léta a odtud rovnou do mrazivé zimy. Koupala jsem se pod vodopády, nabalila jsem na sebe všechno oblečení abych se mohla projít v lese a nepromrzla, musela jsem kontrolovat zásoby vody abych mohla v pořádku přejet pusté hory. Prodírala jsem se davy turistů, někdy zase trvalo celý den než jsme potkali na dálnici jiné auto.

Nebyla to má první cesta, ale byla to první z těch důležitých, kdy už záleží na mě co se stane a kam až se podívám.
A byla stěžejní, protože na ní jsem se rozhodla zasvětit v budoucnu aspoň část života cestám.
Bohužel byla důležitá i proto, že se v jejím závěru naplno projevila nemoc, se kterou jsem následující dva roky musela urputně bojovat.

Tady najdete několik desítek fotek- většina z nich je z Yellowstone National Park
http://www.facebook.com/album.php?aid=23748&id=1035924330&l=eb3ac7fa88

0 komentářů: