21. 1. 2009

Mé budoucí (a vysněné) cesty

Můj životní cíl je v procestovat celý svět. Plánuji to .....no už hodně dlouho. Tady jsou některé mé cesty, které zatím podnikám jen prstem po mapě, ale rozhodně je chci provést i v reálu.
Průběžně to budu aktualizovat:-)
  • Senegal- letos v létě a to minimálně na měsíc a za rok na to pravděpodobně na 3 měsíce. Senegal je stát v západní Africe. Do Afriky toužím jet už velice dlouho, teď tam můj milý pracuje na rozvoji jedné oblasti a tudíž mám možnost se tam podívat. Snad se mi podaří procestovat současně i Gambii, Guineu, Mali, Mauritanii a Guineu- Bissau. To ovšem záleží na bezpečnosti dané oblasti. Bohužel mám v tomto ohledu spíše nepříjemné vyhlídky.
  • Finsko- jestli budu úspěšná při výběrovém řízení na erasmus pobyt, tak strávím letos půl roku na univerzitě ležící na polárním kruhu a snad se mi při té příležitosti podaří vyjet do Norska (čímž bych dobyla můj poslední chybějící skandinávský stát)
  • Centrální Asie, Rusko. Mongolsko, Sibiř-o tomhle se mi pořád zdá a myslímsi, že je to znamení, že bych se tam měla vydat. Mám kamarádku v Kazachstánu a prý jsem vždycky vítaná, takže proč toho nevyužít. Datum je zatím ve hvězdách, ale plánuji to v blízké budoucnost. Z části stopem, z části vlakem. Přibližně na dva měsíce možná na dýl. Hodlám se do té doby naučit aspoň částečně rusky, jelikož si myslím, že v této oblasti mi bude jak angličtina, tak francouzština a němčina celkem na nic. Zde je hodně přibližná trasa mé vysněné cesty.


Zvětšit mapu


  • Okruh po Balkánském poloostrově- Slovinsko, Chorvatsko, Bosna a Herzegovina, Černá hora, Albánie, Makedonie, Bulharsko, Rumunsko, Moldávie, opět Rumunsko , Srbsko, Maďarsko, Slovensko. Vše podle situace jaká v těch zemích bude panovat. Tuto cestu taktéž vlakem či stopem. Ve všech těchto zemích (kromě Moldávie a Albánie) platí interrail pass, což je taky celkem finančně výhodný způsob cestování.
  • Polsko, Bělorusko a Pobaltské republiky- taktéž dlouhodobý cíl. Hlavně to Pobaltí. V těchto zemích se dá najít obvykle hodně workcampů, takže jet tam s tímto záměrem by mohlo být fajn.
  • Španělsko a Portugalsko- Zde mám dva jasné cíle: Lisabon a Barcelona. Je to jen otázkou času kdy se objeví levné letenky do této oblasti. Jela bych hned.
  • Irsko, Skotsko (znovu) a Faerské ostrovy- tuhle nádhernou oblast také nemohu vynechat
Když podniknu tohle všechno, budu mít "hotovou" celou Evropu, bude zbývat "jen" zbytek Afriky, Asie a Ameriky a celá Austrálie.

0 komentářů: