2. 11. 2009

Pssst

Mám práci.
Moc fajn práci.
*
Díky té práci znám spoustu Finů.
Milých Finů.
*
Díky té práci zůstanu ve Finsku o měsíc déle.
A dva týdny budu přebývat nevím kde.
Nechce se mi platit další nájem.
*
Díky té práci nebudu muset vyhlásit bankrot.
To by bylo nemilé a nepříjemné.
Ale celkem reálné.
*
Díky té práci pravděpodobně chytnu prasečí chřipku.
Sikainfluenza - hezky finsky.
Denně potkám asi tisíc lidí.
Z celého světa.
Zamořeného.
Nevím jestli dezinfekce rukou něco zachrání.
Roušky jsou na nic.
*
Díky té práci neuvidím mnoho dní denní světlo.
Ani tu trošku denního světla co nám tu zbyde.
Budu v jeskyni.
50 metrů pod povrchem.
*
Díky té práci budu mít dva měsíce vánoce.
Sedm dní v týdnu.
Osm hodin denně.
Ale ani den vánoc doma s mojí rodinou.
*
Díky té práci se dokopu k francouzštině.
Neb překládat do francouzštiny mi asi jinak nepůjde.
Jen kouzlo vánoc mě může zachránit.
*
Ta práce je zvláštní.
Docela kouzelná.
Naprosto vánoční.
A jedinečná.
*
Jsem vánoční skřítek.
Naplný úvazek.
A to nekecám.
Fakt ne.




1 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Asi v tobě něco skřítkovskýho opravdu bude :-D