16. 3. 2009

Filmové interiéry- mé oblíbené

Chovám v sobě již poměrně dlouho určitý cit k designu interierů. Jednu dobu jsem tento obor i chtěla studovat, ale střízlivě jsem došla k závěru, že nepatřím k těm nejtalentovanějším jedincům a vydala jsem se jiným směrem. Nic mi však nebrání v tom slintat při pohledu na určité interiéry a kochat se.
Jen kvůli nábytku jsem schopna dívat se na film několikrát.

Moje oblíbené:
  • Ložnice a předsíň v bytě Carrie Bradshaw ze Sexu ve městě





  • Čokoládovna Viane Rocher ve filmu Čokoláda.
  • Ložnice Amélie Poulain ve filmu Amélie z Montmartru.
  • De facto všechny interiery ve filmu Hrdina.
  • Postel a vana v letním sídle ve filmu Sedmý hřích (ono toho vlastně ani o moc víc vidět není).
  • Ve filmu Babel- byt hluché japonky.
  • Mechanický pomeranč- veškeré interiéry, mistrovské dílo.
  • Vodní postel ve filmu Střihoruký Edward- můj obrovský sen z dob dětství.

0 komentářů: