19. 3. 2009

Francouzské filmy II

Pokračuji ve sledování a hodnocení:


A la folie...pas du tout

(Má mě rád nemá mě rád)



Další film s Audrey Tautou a rozhodně nejpodivnější.
Přebal dvd vypadá jako by šlo o ten nejromantičtější film, chtěla jsem něco odpočinkového tak jsem po tom sáhla. A romantický film to opravdu byl- asi tak prvních 30 minut, kdy se vše odehrávalo tak jak to viděla mladinká, zamilovaná Angelique. Pak se vše náhle změnilo o 180° a najednou jsme vše viděli tak jak se to odehrávalo ve skutečnosti. Opravdu psycho. Film, který hodně překvapil. Audrey sice může někomu stále připomínat Amelii, rozhodně v té první polovině, nicméně si myslím, že tento film jí pomohl aspoň trochu se zbavit té věčné Montemartrovské nálepky.
Celkové hodnovení: ****
Jazyk:**** téměř bez problému, aspoň pokud znáte zamilovaná slovíčka a pár nadávek

Hors de prix

(Nejsem na prodej)



Teď asi vyjde finálně najevo moje posedlost vidět všechny filmy, ve kterých hraje Tautou (přitom vlastně ani nevím proč). Lehká komedie o jedný hrozný potvoře a muži, který se do ní bezhlavě zamiluje. Trochu bizarní, ale fajn. Nicméně jsou lepší filmy a je jich docela hodně.
Celkem: **
Jazyk: ** asi jsem byla moc unavená, když jsem se na to dívala
La France
(Francie)



Tento snímek jsem viděla loni v rámci Festivalu francouzského filmu a litovala jsem 80Kč, které jsem utratila za lístek. Fakt jsem se hodně nudila.Omluvou je, že to byl opravdu nízkorozpočtový snímek, ale přesto...mohlo by to být lepší. Scénář je hodně divnej, hodně nereálnej, spíš taková drsná pohádka z války. Často jsem se v ději ztrácela. "Kdyby aspoň ta herečka byla nějak pěkná" posteskli si kamarádi cestou z kina. A hudba byla taky děs.
Nedávno jsem však četla, že tento film vyhrál na nějakém festivalu nějakou cenu...no tak nevím...možná tom jen nerozumím.
Celkově:*
Jazyk: nevím dívala jsem se na to s českými titulky, takže nemohu hodnotit.


L'Instinct de mort
(Veřejný nepřítel č. 1)



Kvalitní snímek, skvěle natočené, ještě lépe zahrané. Pro mou křehkou duši však příliš násilné. Ve chvíli, kdy rozpárali a za živa pohřbili jednoho bídáka jsem litovala, že plátno je tak velké a já nemám kam uhnout očima (zavřít oči, zacpat si uši a sklopit hlavu mi přišlo v kině přeci jen trapné). Pořád jsem doufala, že ten zloduch konečně umře, ale na konci filmu jsem zjistila, že to má ještě pokračování, ve kterém se vesele vraždí dál. To si, ale nechám ujít.
Celkové hodnocení: **** je to vskutku dobrý film, ne však můj šálek kávy
Jazyk: ** jde to (snažila jsem se ignorovat titulky)

0 komentářů: