26. 10. 2009

Ach Islande!

Poslední dva týdny jsem pracovala na projektu na Úvod do interkulturní komunikace. Respektive jsem na tom moc nepracovala, protože jsem si vybrala za téma kulturu na Islandu a to je téma o kterém bych mohla mluvit hodiny a hodiny bez jakékoli přípravy. Za ta léta co jsem o Islandu snila, za ty týdny co jsem na Islandu byla a za ty měsíce co toužím po návratu, se ze mě stala chodící islandská encyklopedie.

Začalo mě bolet zase srdce. Strašně.

Naivně jsem se domnívala, že Finsko bude dostatečná náhrada Islandu. Ale není. Finsko je krásné a mám ho ráda, ale není to Island. Island je jen jeden. Asi jsem nevděčná. Jenže pravá láska je jen jedna a nic jí nemůže nahradit. Dokud se tam nevrátím budu asi muset trpět.

Ísland- minn heima!

1 komentářů:

pavliii řekl(a)...

Milá Ziri,
dodatečně (?) jen to nej k narozeninám a jsem s Tebou v Tvém srdcebolu (mám to podobně se Skotskem, po návratu jako by mi někdo vyrval srdce z těla). Přeji Ti hodně síly...